Argumenty na rozmělňování hlasů

26.12.2017

Rozmělňování hlasů?

Pavel Fischer: 

Nemyslím si, že rozmělňuji hlasy. Pokud předpokládáme, že Miloš Zeman se dostane do druhého kola (ale to tak být nemusí, dovolí mu to jeho zdraví?), bude proti němu stát silný kandidát s velkou podporou občanů a o prezidentovi se rozhodne až ve druhém kole. Voliči mají mít v prvním kole právě proto na výběr. Přečtěte si mých deset bodů, proč chci být prezident. Než jsem ohlásil kandidaturu, chyběl mi mezi kandidáty silný a zkušený adept na prezidentský úřad. Já takovým kandidátem jsem. Zároveň jsem slušným a bezúhonným kandidátem, ale myslím si, že jen slušnost nestačí. Proto jsem vstoupil do prezidentské volby. Chci zkombinovat slušnost a důstojné vystupování s reálnou schopností zužitkovat své bohaté zkušenosti. Proto jsem tady.

------------------------------

  • Do druhého kola půjdou dva, tak jaképak rozmělňování.
  • I kdyby byl jeden protizemanovský kandidát, tak to přece neznamená, že v souboji těch dvou Zeman nakonec nevyhraje.
  • Větší počet kandidátů může navíc voliče sebrat i Zemanovi.
  • Kvalitní kandidát chyběl, proto jsem se přihlásil.
  • Nároky na prezidenta mají být vyšší než jen to, že je jiný nebo lepší či slušnější než Zeman.
-------------------

Tomáš Fischer:

Chceme volit za prezidenta nejlepšího kandidáta nebo toho nejznámějšího?

Někdy slyším názory, že je třeba v prvním kole podpořit prof. Drahoše, kvůli drobení hlasů. Nevím, co tím dotyční mají na mysli, takhle to vidím já.

- V prezidentských volbách není žádný dolní limit pro procentní zisk, každý hlas se počítá, žádné drobení tedy nehrozí.

- Kdyby se stalo, že výherce prvního kola (MZ?) bude mít výrazně větší zisk než kandidáti na druhém a dalších místech, jsem si jist, že ti, co se do druhého kola nedostali, dostatečně podpoří kandidáta stojícího proti MZ a motivují voliče k účasti.

- Do druhého kola postupují dva nejlepší. První kolo je k tomu, aby se ukázalo, kteří dva to jsou.

- Dosud není jasné, kteří dva budou nejlepší. Mnoho voličů je nerozhodnutých, průzkumů je málo a není radno jim věřit. A v kampani se dají čekat různá překvapení. Co udělají poslední debaty? Jaké podpásovky a lži, a na kterého z kandidátů přijdou s mrazivým větrem z východu (Karel Schwarzenberg by mohl vyprávět)?

- Proto je opravdu jen na nás voličích, komu dáme důvěru k postupu do 2. kola. Bude to ten nejlepší, anebo ten, kdo už vede kampaň dlouho, kdysi jsme mu podepsali podporu (i já jsem jeden podpis dal, to ale nebyl žádný slib, jen hlas pro podporu jeho kandidatury) a tak nějak jsme si na něj zvykli ?

Pokud se do druhého kola dostane ing. Zeman, je otázka, kdo se mu může úspěšně postavit v případném debatním duelu (může se stát, že v druhém kole Zeman aktivně vstoupí do kampaně).

- V PRVNÍM KOLE PROTO VOLME TOHO, KDO MÁ PRO FUNKCI NEJLEPŠÍ PŘEDPOKLADY A KDO JE ZÁROVEŇ SCHOPEN PORAZIT ZEMANA VE DRUHÉM KOLE.

Já jsem přesvědčen, že tyto požadavky nejlépe splňuje Pavel Fischer. Stačí se podívat na jeho vzdělání, zkušenosti z politiky a života. Nebo shlédnout některou z debat.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky